sobota, 5 marca 2016

Zmiana formy bloga + kilka informacji

Hej! Chciałabym wrócić do prowadzenia bloga, jednak pod nieco inną formą. Oprócz postów dotyczących zdrowego stylu życia i ćwiczeń, mam zamiar pisać o czymś lifestylowym, być może czasem podzielić się poradami kosmetycznymi czy też polecić wam kosmetyk, film, muzykę, ksiażkę. Oprócz tego przygotowuję się do nowej serii, może nawet dwóch. We wtorek tj. 8.03 będę już raczej mogła wrócić na siłownię i do ogólnej aktywności fizycznej. Z tej okazji chciałabym na blogu pisać i pokazać, jak zmieni sie moje ciało podczas regularnych treningów. Będą to aktualizacje co około miesiąc. Chciałabym również zacząć pisać serie postów dla osób, które podobnie jak ja zmagają się z niedoczynnością tarczycy. Obecnie jestem na etapie dokształcania się i uzupełniania informacji m.in. na temat żywienia w niedoczynności. Mam nadzieję, że okaże się to przydatne dla wielu osób, które walczą z tym potworkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz