środa, 2 września 2015

Lekkie (drugie) śniadanie



Chciałabym podzielić się z wami pomysłem na jedno z moich ulubionych śniadań, kiedy rano nie potrafię przełknąć niemalże niczego np. z powodu upału, wczesnej godziny, choroby czy też zmeczenia. Może ktoś z was skorzysta i pokocha ten posiłek tak jak ja!

Składniki:

  • Jogurt typu greckiego 0% piątnica 250g
  • (ewentualnie) 1/2-1 miarki odżywki białkowej smakowej
  • Łyżka płatków owsianych
  • Łyżka otrąb owsianych
  • Łyżka siemienia lnianego (mielone lub nie)
  • Dowolne owoce- u mnie banan
  • ok. 10-20 g nasion lub orzechów 
Jeżeli używacie odżywki białkowej, należy ją najpierw wymieszać z jogurtem. Następnie dpdajemy sypkie składniki czyli płatki, otręby oraz siemie lniane i również mieszamy, żeby nie utworzyły się nam grudki. Na końcu dorzucamy pokrojone owoce i inne wybrane przez nas dodatki.

Uwaga! Jeśli nie lubicie smaku jogurtu naturalnego lub wolicie słodkie dania, polejcie całość łyżeczką miodu, syropu klonowego lub syropu z agawy.

2 komentarze:

  1. W mojej ocenie www.szybkapizza.pl to jedna z najbardziej niedocenianych pizzeri!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepis! Jak będę mieć więcej czasu, to na pewno je przyrządzę. Śniadania muszą być szybkie, smaczne i przede wszystkim lekkie. Najlepiej sprawdzają się u mnie musli owocowe https://onedaymore.pl/sklep/musli-owocowe/ z jogurtem naturalnym. Czasami wymieniam musli na chrupiącą granolę z różnymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń